Kontakt os i dag
Har du nogle spørgsmål, eller er der noget, du gerne vil vide mere om, er du meget velkommen til at henvende dig til os. Sammen drøfter vi dine muligheder og finder den bedste løsning for dig.
Scherer’s Elektro ApS
Valhøjs Alle 171, 2610 Rødovre
(+45) 44 84 37 38
info@scel.dk
CVR nr.: 25793633
Skriv til os
Vigtig information forud for indlevering af en reparation
Timepris
Prisen ved service og reparation er min. 560,00 eks. moms for undersøgelse og op til 60 minutters arbejde og dette inkluderer teknikerens forberedelse af servicen på dit produkt.
Prisoverslag
Hvor du kun ønsker en pris og gerne vil tænke over dette, koster det 300,00 kr. Prisoverslag er gældende i 14 dage fra dato og fratrækkes i den endelige reparationspris. Efter 1 mdr. bliver reparationen/maskinen uden yderligere varsel smidt ud.
Under 2 år og et mærke vi laver
Er servicen omfattet af reklamationsretten så er reparationen uden beregning for dig.
Ikke dækket under reklamation
Vi skal gøre opmærksom på at hvis servicen ikke er omfattet af reklamationen eller reklamationen ikke godkendes af importøren efterfølgende, se også nedenfor ** vil der blive faktureret min. 550,- eks. moms for eftersynet, dette indeholder grundbeløb samt op til 60 minutters arbejde, inkl. teknikerens forberedelse af servicen på dit produkt. Ved yderligere tidsforbrug vil der blive faktureret 550,00 kr. pr. påbegyndt time samt forbrugte reservedele og forbrugsomkostninger.
Garanti
Vi yder 3 mdr. garanti på alle reparationer og udskiftede dele.
Betaling ved arbejdets udførelse
Der afregnes for private kunder kontant, og der betales 300,00 kr. ved indleveringen af maskinen. Der tages imod kontanter, eller via Mobilepay.
**Er servicen udenfor reklamationsdækning
Er servicen ikke omfattet af din alm. 2 års reklamation som f.eks. et defekt batteri eller en kappet ledning, fejltilslutning, rensning, osv. Eller er slutbrugeren et firma hvor det kun er den almindelige 1 års garanti der er gældende vil man blive faktureret minimum 550,00 kr. eks. moms.
Transportskade
Er dit produkt skadet ved udpakning, skal du straks og inden 8 dage, reklamere til butikken hvor du har købt dit produkt. Skader der er anmeldt for sent vil blive afvist af importøren. Skader hvor du selv transportere produktet hjem, dækkes ikke af importøren. Pak ikke produktet ud, hvis der er synlige skader på produktet. Al emballage skal gemmes og du skal tage foto af skaden og indsende billeder af skade og købskvittering til importøren efter aftale med butik.
Reservedele
Ved ordre under 1000,- vil der blive pålagt et omkostningsgebyr på 200,- ud over det normale ekspeditionsgebyr.
Rykkergebyr
Har du et udestående med os og vi må rykke dig for pengene, vil du blive rykket 3 gange med ca. 14 dages varsel og sidste rykker med inkassovarsel, derefter bliver hele fordringen uden yderligere varsel overdraget til inkasso advokat med dertil omkostninger tillagt.
Inkassosag
Er din sag først endt hos vores inkassofirma, er det igennem advokaten du afslutter sagen med dertil tillagt omkostninger.
Arbejdsmiljø
Af hensyn til teknikerens helbred og gældende arbejdsmiljøregler, skal vi bede dig sørge for evt. støvsugere og poser er tømt for indhold før indlevering, og savklinger, skæreskiver o.a. tilbehør er afmonteret.
Afsluttende
Du vil efter reparationen modtage en SMS eller mail, med oplysning om at din indleverede reparation er klar til afhentning. Vær opmærksom på at afsluttede reparationer kun opbevares 1 måned efter afslutning. Efter 1 måned smides maskinen ud uden varsel.
Andet?
Ny tekst til hjemmesiden kommer senere i forløbet.